Jag som inte ens gillar redovisningar...

Åh är så trött på allt som har med redovisningar att göra. Har suttit med mitt tal som jag har på fredag ända sedan jag kom hem. Och ska jag vara ärlig har jag inte gjort några framsteg. Känns hopplöst. Hur gör man egentligen ett argumenterande tal?
Kan ju meddela att jag har en redovisning nästa vecka, två redovisningar näst nästa vecka och ytterliggare en redovisning veckan efter det...


Jaja. Imorgon blir det jobb mellan 08.30-16.00. Ska bli skönt att slippa tänka på skolan för i alla fall några timmar.
Nu ska jag se på Simpsons en stund.


Kommentarer
Postat av: jessika

jag med :D

2010-04-14 @ 21:40:09
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0