You got whatever it is.

Nu ska jag snart gå till bussen. Skönt att det äntligen är torsdag. Imorgon blir det inte skola utan jag ska till Älvsjö för att gå på mässa. Kommer nog bli kul.

Då var det bestämt att jag ska på kryssning på höstlovet också. Vi blir några tjejer som tar en tur med båten. Vet egentligen ingenting förutom att vi åker den 28 oktober. Allt annat visar sig väl.

Vad händer i helgen då?
Fredag: Plugga
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga
Kul...
Min lärare fick för sig att vi ska ha prov nästa vecka bara sådär så jag får plugga som en idiot i helgen... igen.
Nej nu ska jag vara glad. Jag slutar tidigt idag och imorgon är det efterlängtade fredag. Snart är det höstlov och snart fyller jag år. I like it!

Vi hörs nog när jag kommer hem.
Kram!

Kommentarer
Postat av: linn kihlström

elina är bäst

2009-10-08 @ 12:35:41
Postat av: elina

tack linn!

2009-10-08 @ 12:36:10
Postat av: Jessica

Ska du jag o bim gå på bio på lördag ?? :D

2009-10-08 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0