Well my friends the time has come to raise the roof and have some fun

Usch vad jag hatar att det regnar ute. Kallt är det också. Nej jag har hellre snö än regn.
Var i alla fall på bio med Bim och Jessica ikväll. Vi såg Fame och den var väl helt okej. Lite tråkig kanske. Men jag hade i alla fall det väldigt kul och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan vi gör om det igen.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund sen ska jag sova. Ska upp vid sex imorgon och känner redan nu hur segt det kommer bli att komma upp. Jag hatar att jag alltid är så morgontrött. Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag är fortfarande lika trött varje gång.

Imorgon måste jag plugga till provet på onsdag. Blev inte så mycket av det i helgen så jag får ta igen det imorgon vilket betyder att hela kvällen/natten går åt pluggandet. Men jag får skylla mig själv.

Vi hörs imorgon om jag har tid.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0