Sweet sweet friday

Nu ska jag snart knalla iväg till bussen. Har bara svenska och matte idag så jag slutar redan vid tolv men när jag kommer hem är det bara att ta fram böckerna och börja plugga affärsjuridiken som jag skulle gjort igår.
Jag är nog tvungen att plugga hela helgen för att hinna lära mig allt till provet men är man så dum att man väntar till de sista dagarna får man faktiskt skylla sig själv...

Sitter för tillfället i sängen och lyssnar på bra musik på spotify. Men jag stör mig på den där jäkla reklamen som kommer hela tiden och ibland kommer det två eller tre reklamer efter varandra, vad är det för grej liksom? Ha en reklam och låt mig få lyssna på musiken sen igen!

Nej nu måste jag äta något innan jag går.

Simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0