Forever - Kiss

Jag har varit lite seg med att blogga senaste dagarna.
Vet inte riktigt varför men så har det varit i alla fall.
Vaknade vid halv tio för att Sanne ringde så jag låg och pratade med henne ett tag innan jag bestämde mig för att kliva upp ur sängen och bege mig till duschen.
Nu sitter jag här och väntar på att min bror ska komma hem. Jag tror att han är och hjälper Jessika på någon fotbollsskola men jag är inte säker.
Sen ska jag med mamma ner till centrum för att handla lite saker till kryssningen och även middag till ikväll.
Jag ska ju alltså på kryssning ikväll så det lär bli dåligt med bloggandet då också men I'll make it up to you när jag kommer hem, jag lovar.
Nu ska jag fixa lite frukost.
Jag försöker blogga någon gång igen innan jag åker.
Vi hörs sen.  /R

 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Have fun...

2009-10-29 @ 10:35:37
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0