Always

Kom precis hem från Jossi. Jag och Jessika var där och tittade på idol.
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Jag har tänt ljus i hela rummet och jag sitter här och myser.

Imorgon ska jag till farmor och farfar. Jag ska träffa farfar igen. Min underbara farfar som jag tänker på hela tiden. Jag har inte berättat för er att han är sjuk. Jag har inte velat berätta. Jag har inte velat inse att det faktiskt är sant. Min farfar, en person som alltid stått mig så nära, som fortfarande står mig nära. Som alltid finns där, att han är sjuk, att han fått cancer. Det är svårt att skriva om det. Jag vet att om jag berättar det för er så är det på riktigt, det är ingen mardröm. Om ändå han ändå visste hur mycket han betyder för mig. Hur fantastisk han är och hur vacker han är. Det är gör ont i hjärtat. 

Imorgon träffar jag honom och vet ni. Jag ska krama honom, hårt. Sedan ska jag säga att jag älskar honom, titta honom i ögonen och le.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 22:14:02
Postat av: Jessika

<3<3

2009-10-02 @ 22:58:34
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är jättestark Rebecca och jag finns här för dig, alltid alltid.

2009-10-03 @ 10:47:00
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0