Cats in the cradle - Ugly kid Joe

Åh vad jag känner mig deppig och negativ just nu.
Känner mig inte förväntansfull för något, inte för tjejmiddagen, inte för min födelsedag och inte för kryssningen. Vad har hänt?
Jag vet att jag bara har en sån där depp-dag och att allt kommer kännas bra imorgon igen så jag ska väl inte gnälla men kan det inte bara bli fredag så att jag kan få lov i en vecka. Jag känner att jag verkligen behöver det här lovet mer än något annat!
Kanske ska gå och lägga mig så att den här dagen tar slut någon gång. Eller så lägger jag mig och tittar på How I met your mother. Hm, svårt val... eller inte. How I met your mother såklart! Om det är något som kan få mig på bra humör så är det väl ändå den serien.

Imorgon får ni höra från en gladare Rebecca. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ville också bara säga att jag redan sett alla dom fyra första säsongerna av How I met your mother.



Hoppas du blir gladare snart.

2009-10-22 @ 12:51:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0