Amazing grace - Johnny Cash

Nu har jag sovit nästan tolv timmar så nu borde jag vara utvilad.

Jaha, idag är det fredag då vilket betyder att lovet är slut snart. Det har gått väldigt fort tycker jag, men jag har i och för sig haft det väldigt roligt också.
Idag blir det hur som helst lugnt. Ska över till Elin ikväll och se idol. Jessika ska också dit och hon tittar ju inte på idol längre så jag vet inte hur vi ska göra. I-lands problem, jag vet...

Nu ska jag kliva ur sängen och göra iordning lite frukost sen blir det en soft-potatis dag.
Pontus vill på bio så jag kanske åker till heron med honom. Vi får se.

/R


Kommentarer
Postat av: Jessika

haha jag kommer inte se idol! och jag kommer nog inte att gå till elin sen. ;o

2009-10-30 @ 14:31:57
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0