After rain comes sunshine.

Då var det fredag imorgon igen. Känns som veckorna går snabbt men ändå sakta på något sätt. Det är svårt att förklara men så känns det i alla fall.
Imorgon börjar jag tio och slutar elva. Perfekt! Men jag kommer inte ha det så skönt ändå för jag måste hem och plugga matte direkt. Jag har matte prov på måndag och matte är inte riktigt mitt favorit ämne och jag kan ju inte säga att jag är något mattesnille direkt. Jag förstår egentligen inte varför jag bestämde mig för att läsa matte c. Just nu ångrar jag det starkt i alla fall men jag antar att de är bra att ha med sig sen i arbetslivet.

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och sätta på en film eftersom det inte finns något bra att se på tvn.

Simma lungt och godnatt!


Hoppas vädret är fint imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0