A lonely night in October.

Sitter och pluggar psykologi för tillfället. Jag har prov imorgon och jag öppnar böckerna nu. Lyckat. Eller inte.
Men psykolgi är sånt ämne som jag bara hatar. Hade man haft en bra lärare är jag säker på att det hade kunnat vara intressant men så är inte fallet här. Nej självklart ska man ha en jätte dålig lärare när man har ett jätte tråkigt ämne. Hur som helst lär jag sitta uppe några timmar nu och plugga. Jag får fixa lite kaffe så att jag håller mig vaken.

Vi hörs inatt eller imorgon igen.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Psykologi är KUUUUUUL!! :D hihi

2009-10-13 @ 22:03:07
Postat av: Jessika

vad händer imorgon? ska du göra nått speciellt? :P

2009-10-13 @ 22:19:10
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jessica: haha nej fyfan alltså. har lust att kasta ut böckerna genom fönstret! :D

2009-10-13 @ 23:42:33
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0