The one with the video tape

Hello!
Har precis ätit middag. Mamma var och handlade på donken. Alltid lika gott!
Nu ska jag försöka skriva lite mer till min redovisning nästa vecka. Vill helst bli klar med den innan helgen så att jag inte behöver sitta och plugga då.
Pontus har match ikväll också så jag blir ensam till nio eller tio skulle jag tro. Ska bli skönt att få lägenheten för mig själv.

Nu ska jag se på Vänner, och nej jag har inte glömt att jag skrev att jag skulle plugga. Jag ska tro det eller ej se vänner för att få inspiration till redovisningen som handlar om just vänskap.


Hejdå. Vi hörs senare.


JUSTE, glömde nästan bort att berätta att biljetterna till New Moon är bokade! Can't wait!

 


Kommentarer
Postat av: Jessika

hahaha de har ingenting med inlägget att göra men jag var i skolan och de va den enda bilden som fanns i mina dokuments bilder. så de fick bli den! hahahah :D

2009-11-04 @ 20:21:07
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0