Tell it to me like you told it to them

Hej på er!
Jag har legat hemma sjuk sedan i onsdags och det är därför jag inte har skrivit något förrän nu. Feber, halsont och förkyld. Inte kul alls.
Är fortfarande lite förkyld men det börjar definitivt bli bättre (hoppas jag). Jag kan väl säga att det låter värre än vad det är då min röst har fått tagit stryk. Låter som jag är 70 år och har rökt hela livet.

Har egentligen inget att skriva om då inget speciellt har hänt dom här dagarna. Ville bara tala om att jag fortfarande är vid liv och att jag nu fram över kommer fortsätta skriva i bloggen som vanligt.

Mamma och Rickard har för övrigt kommit hem nu också. Måste tala om att jag har väldens bästa bror som har tagit hand om allt här hemma och även mig när dom har varit borta.

Juste, vi såg Transformers 2 igår. Satan vad bra den var! Har ni sett ettan måste ni bara se tvåan.

Nu ska jag plugga affärsjuridik. Har prov på måndag och jag kan i princip ingenting! Inte så jätte bra kanske...

Vi hörs ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0