Söndagen den 1 November

Nu har jag äntligen kommit hem.
Hade en jätte mysig kväll med Johanna igår. Vi såg på skräckfilm, åt massa gott och drack vin. Vi såg barnhemmet och även fast det inte var den absolut läskigaste filmen jag sett så var den ändå väldigt bra. Den är absolut sevärd.
Imorse var det bara att kliva upp kl 8 för att följa med mamma och Monica till Sanne och Niklas. Där färgade de håret medan jag myste med Sanne och Niklas katt. 
Vid halv ett åkte vi och handlade och sedan åkte vi hem.
Nu ska jag bara ta det lugnt och se om det finns något nytt avsnitt av någon bra serie att se på.
Jag bestämde middag idag också, tacos blir det. Mums!   /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0