New love in town - Europe

Det blev ingen ensam kväll igår då resten av familjen kom hem redan vid åtta men det gjorde inget, jag hade en mysig fredagskväll ändå.
Jag somnade dock redan vid tio och vaknade sedan vid nio igen så sömn har jag fått i alla fall.
Idag ska jag vara barnvakt åt sötnosarna i porten bredvid. Ska dit vid två och då jäklar ska vi ha kul. Pannkakor blir det till middag och jag är inte direkt den som säger nej till det.
Jag är säker på att det kommer bli en toppen dag!
Ska försöka hinna plugga lite när busungarna har gått och lagt sig också.
Nu ska jag äta lite frukost. Vi hörs kanske senare om det finns någon dator där.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mamma till sötnosarna... =)

Söt du är... =) Och du tror du kommer kunna plugga i det här huset... =) Datorer finns det gott om, 3 st så det är bara att välja och vraka. Låter min stå framme på bordet så kan du surfa så mycket du vill!!!

Kram

2009-11-14 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0