Here's another song for the radio

Ikväll har jag varit effektiv. Jag har suttit och jobbat med mitt svenskatal i flera timmar och nu är jag i stor sätt klar med det. Nu gäller det bara att öva, öva och öva tills jag kan det. Men jag har i alla fall skrivit klart det vilket betyder att jag har en sak mindre kvar att göra vilket känns väldigt skönt. Och känner jag mig duktig då? - Oja! Jag känner mig väldigt duktig!
Nu har jag i och för sig affärsjuridik kvar att plugga på tills imorgon men det är inte lika viktigt som talet. Jag tror jag läser igenom boken sen får det går hur som helst imorgon på läxförhöret.

Ikväll ska jag se något avsnitt av HIMYM också. Älskar verkligen den serien.
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: elina

jag, johanna och enfe tror att johanna hittade den. 3 mot 1

2009-11-05 @ 13:47:13
URL: http://chillwiththefrill.blogg.se/
Postat av: elina

cool du är pellan! hehe

2009-11-05 @ 19:01:02
URL: http://chillwiththefrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0