Fairytale of New York

Ska försöka få till min blogg nu när jag är ledig. Men det blir inte idag, inte imorgon och inte på tisdag. Jag får se när det blir helt enkelt. Tills dess får den här allt för tråkiga designen duga åt er.

Imorgon ska jag iväg till skolan för att gå på en lektion. Vi har småföretagande mellan kl 13.45-15.20. Efter det har jag nog inga fler lektioner på tre veckor.
På tisdag ska jag ta mig in till stan och försöka hitta en ny väska. Jag kanske hittar något annat roligt när jag ändå är där. Skulle vara kul att köpa i alla fall något litet till mig själv. Ska se om jag hittar något till en favorit tjej som fyller 18 den 5 december också.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och se på tv, om det nu kommer något bra det vill säga. Annars blir det väl att se film eller kanske läsa någon av dem tre böckerna som jag håller på och läser, vilket för övrigt är tre jäkligt bra böcker (därför jag läser alla samtidigt).

Nu ska jag tända lite ljus och få det lite mysigt i rummet
Ha det bra mates!

Ps. Vill ha första advent, vinter och jul mer än någonsin just nu.


Kommentarer
Postat av: Majet

Vår farmtida hur darling ;) sparar redan

2009-11-26 @ 16:13:08
Postat av: Anonym

hus*

2009-11-26 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0