Bye bya camera...

Helvete! Hade nyss sönder min kamera. Råkade tappa den i golvet. Fan också! Skulle dessutom försöka laga den men tog sönder den ännu mer. Hur lyckas jag? Det är inte min kväll ikväll. ÅH, orkar inte. Behöver kanske sova...

Nej jag ska fan ta och se La Gigolo (Spread) nu. Behöver nog se en naken och för jävla snygg Ashton Kutcher för att lugna ner mig. Behöver godis också, lakrits och choklad. Hoppas det finns i köket.



Nu strular Spotify också. Fuck.
Lika bra att säga godnatt här innan något värre händer.
See ya.

 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

snygg header

2009-11-24 @ 17:57:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jessika

kommer säkert ångra om jag gört men... aaa :/ pallar inte med att skriva längre vill ta bort allt! men så lär de ju inte bli...

2009-11-24 @ 22:28:30
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: MAjet

ASSSÅÅÅÅ!!! nu blir jag ledsen. Det är ju du och jag :(

2009-11-26 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0