Good day mates!

Jag slutade elva idag. Tidigaste dagen på länge skulle jag tro och ändå har jag inte gjort något vettigt alls. Men det har varit skönt att bara ligga hemma i sängen och pressa en massa vänner avsnitt.
Nuh ar jag precis duschat. Jag stod i duschen säkert en timme men det var så jäkla skönt.
Ska nog äta snart. Pontus och hans kompis håller på med maten. Köttbullar med makaroner blir det. Det funkar alltid.
Ikväll får det bli film eftersom det bara är skit på tvn. Är grymt sugen på att de Dirty Dancing, i love that movie! Sen dör man ju för Patrick Swayze, han är sjukt snygg  i den filmen. Jag har bestämt mig, ikväll blir det lite dirty dancing...
Nu ska jag hjälpa killarna i köket. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0