Sova, skola, plugga...

Imorgon är det matteprov så ikväll blir det mycket pluggande. Det är en hel del jag ska kunna och ska jag vara ärlig är jag osäker på hälften. Jag är ju inte direkt något mattesnille heller.

Jag måste nämna något jag har gått och stört mig på hela dagen. SNÖN! Jag vill inte ha mer snö längre. Igår såg det nästan ut som om våren faktiskt närmade sig lite men nej nej då vaknar man istället upp och hela Sverige är täckt med snö igen. Kallt som fan är det också. Jag är så trött på det här nu...

Igårkväll satt jag och tittade på flera nya avsnitt av Two and a half men. Jag bara älskar den serien. Jag vet att jag har skrivit det tidigare men den är så rolig. Jag får aldrig nog av den!

Nu ska jag ta fram dom där jäkla matteböckerna. Vi hörs ikväll istället  /R


Kommentarer
Postat av: chrille

Two and a half men ä riktigt skoj, fan börjar gilla dej + din smak mer och mer :D



vad menade du med "haha, evil ;D" btw??

2009-03-10 @ 17:48:23
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej! Jo för jag tänkte höra om du ville ha lite let's dance mys med mig på fredag? Kanske laga middag eller nåt sånt också?

2009-03-10 @ 18:41:08
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: chrille

aha, nu är jag med, jo men det är faktiskt det.

känns som metallica gjort sitt. men men det är bara jag så.



måste hålla med der, omedvetet så delar du min smak i fil + serier "so far" iaf :D

2009-03-10 @ 22:03:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0