Same same but different

Dålig uppdatering igen jag vet men nu ska jag försöka summera de senaste dagarnas händelser. I torsdags träffade jag Tess i centrum så vi tog en fika på ett jätte mysigt café. Där träffade jag även Bim vilket ledde till att jag spenderade kvällen med Bim i Nacka. Då undrar ni kanske vad jag gjorde i Nacka? Jo såhär är det att vi var och tittade på Lovestain (Bims brors band) när dom repade. Jag fick inte bara tid att lyssna på riktigt bra musik utan jag fick tid att prata och umgås med Bim och det var faktiskt längesen sist. NICE var det i alla fall!
Igår började jag skolan tolv så det blev en lång sovmorgon vilket var väldigt behövligt! Slutade vid halv fyra. Kom hem, åt vid sju och sedan kom Jessika över. Vi tittade på lets dance (Go Magnus!), satt och snackade och hade det trevligt. Sedan kom vi in på möblering och Jessika fick för sig att vi skulle möblera om i mitt rum, varför inte tänkte jag så vi började städa en massa igår och nu kommer Jessika snart över igen och då blir det att flytta runt på alla möbler och hitta en bra lösning på hur allt ska stå.
Jag tar nog lite bilder som jag lägger in här i bloggen sen. Nu måste jag klä på mig och borsta tänderna.
Vi hörs sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0