Just idag är jag stark

Jag hade faktiskt en bra kväll igår. Den spenderades med Jessika och Malin i Södertälje och även fast festen inte var den allra roligaste så var sällskapet väldigt bra. Jag kom i alla fall hem vid ett, halv två till mitt fina rum. Tack Jessika för hjälpen!
Idag har jag faktiskt inte gjort någonting. Eller jo, jag har tittat på film och ätit glass med Sanne. Kul att få lite ensam tid med henne. Det händer inte så ofta längre. 
Jag vet att jag borde plugga som bara den men just nu orkar jag inte. Jag har faktiskt tagit fram böckerna men de ligger fortfarande ihopslagna på bordet.

Ja juste, igår var det ju Earth hour och jag tyckte faktiskt att det var mörkare än vanligt ute. Kul att människor faktiskt bryr sig lite om miljön i alla fall. Jag undrar hur det såg ut i alla andra städer. Hoppas det finns några bilder man kan se någonstans.
Nu ska jag sätta på en till fim. Sen ska jag plugga, jag lovar.

Ni kom väl ihåg att ställa om klockorna? Fyfan vad skönt det är att det äntligen är sommartid igen.


Kommentarer
Postat av: jessika

<3 tack för igår. jag älskar dig Rebecca!

2009-03-29 @ 19:14:52
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0