Sista lediga veckan innan jobbet...

Jag har inte skrivit på länge men det har berott på att jag de senaste dagarna har varit och badat och solat. Det blir en dag på stranden imorgon också, men jag ville bara berätta varför det har varit så dålig uppdatering.
Jag ska försöka att ta vara på den här veckan nu eftersom att jag börjar jobba nästa vecka så om det är någon som vill ta en tur in till stan någon dag (Johanna!) så är det bara att höra av er!

Måste bara skriva att det är helt sjukt att Michael Jackson har dött. Jag blev väldigt chockad och väldigt ledsen när jag hörde det. Hoppas att han har det bra, var han nu är någonstans. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Jessika

OMG VILKEN JÄVLA BILD!



snygg alltså! hahahah

2009-06-29 @ 17:02:31
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0