Only one day to go

Kass uppdatering i know men jag har inte kunnat slita mig från the sims. Jag är helt fast i det där jäkla spelet. Vem fan uppfann the sims 3?!
Beroendeframkallande? - OJA!

Men nu har jag i alla fall stängt av det och tänkte därför skriva ett kort inlägg.
Imorgon är det min sista skoldag. Egentligen slutar jag på onsdag men jag skiter i avslutning för den är så otroligt tråkig och onödig.
Imorgon blir det grillning med klassen hos min mentor. Det ska faktiskt bli trevligt. Tyvärr ska det inte bli så fint väder men det är smällar man får ta.

Nu ska jag titta på two and a half men sen blir det troligtvis en film innan jag går och lägger mig.
Vi hörs imorgon. Simma lungt.

Kommentarer
Postat av: malin

JAG VILL OCKSÅ HA DE!:D

2009-06-09 @ 00:20:02
URL: http://mlins.blogg.se/
Postat av: elina

fan för dig om inte du kommer.......

2009-06-09 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0