You look good in my shirt

Nu har familjen dragit och ska jag vara ärlig känner jag mig faktiskt lite ensam. Jag som inte ens tycker om att vara ensam, hur ska jag klara det här? Haha nu låter det som jag ska vara ensam i flera månader men det är ju trots allt bara en vecka. Jag får hålla mig sysselsatt hela tiden helt enkelt.
Jag hade tänkt att försöka ta mig till antingen tumba centrum eller maxi idag för att handla hem allt som behövs. Jag har en känsla av att jag inte kommer orka göra det någon annan dag än idag. Jag har dessutom fått en gb-kupong av mamma där jag kan handla glass för 50 kr och jag är väldigt sugen på just glass nu (jag vet att klockan bara är 9, men det struntar jag i).
Vi får se hur det blir. Hör av er om ni inte har något att göra.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jessika

haha jag trodde typ att du skulle tycka att de var as skönt och slippa oss en vecka ;) de suger här iallafall så du missar inget (A) jag har lånat rickards grejj duvet :P hahah

vi ses på lördag <3

2009-07-19 @ 17:00:49
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0