Det här inlägget är till Bim!

Sitter just nu hemma med Jessika. Vi fixar oss lite för att sedan gå över till Elin där lite chillkrök väntar. Kommer bli mysigt. Lite segt att jag jobbar imorgon men äsch, det löser sig. Det ända som kan hända är väl att jag är väldigt trött och seg.
Imorgon är det alltså fredag, vilket betyder helg, vilket betyder en dag till lördag vilket betyder ensam hemma en hel vecka. NICE! Det ska bli så skönt. Tråkigt att Jessika drar iväg men ändå, en hel vecka helt ensam!
På söndag blir det tjejmiddag hos Tess och sedan jobbar jag en vecka till och efter det är jag ledig i tre hela veckor. Jag längtar som bara den. Nästa helg blir det en tur till Malmköping för att gå på malmamarknaden också. En tradition som jag ser fram emot varje år.
Nu ska jag se på two and a half men ett tag sen bär det av till Elin.
See ya later aligator!


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga tider...

Ta gärna en till på min nya Coverama...IIII...



Välkommen!

2009-07-16 @ 19:48:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Bim

Woho jag fick ett inlägg :DDD

Bättre uppdaterning nu ju, tumme upp!

Saknar dig! <3

2009-07-19 @ 00:43:05
URL: http://bimeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0