Väldigt trött

Jag kom precis hem från pappa. Jag och Sanne gick dit för att äta middag. Jag antar att det var på tiden med tanke på att det var minst en månad sen sist.
Det var meningen att jag och Johanna skulle ta oss en promenad lite senare ikväll men jag vet inte om jag har orken till det. Jag sov väldigt dåligt inatt så energin ligger just nu på botten. Jag tänkte köra ett litet träningspass här hemma istället. Efter det blir det en varm dusch med en liten "ta hand om mig själv" stund och sen ska jag ge mig på designen till Sannes nya blogg. Det blir nog inte allt för svårt, jag har ju gjort det ett antal gånger nu.

Förhoppningsvis får jag även lite sömn inatt. Jag börjar bli trött på de här sömnlösa nätterna som har fått mig att känna mig sjuk. Vi hörs kanske senare. Annars säger jag godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0