Another world

Jag ligger i sängen, jag tänker, tänker på saker jag egentligen inte borde tänka på. Jag är osäker, osäker på människor. Jag vill veta vad de egentligen tänker om mig. Jag försöker förstå vissa personer. Jag försöker förstå vad de hade tänkt göra när jag inte orkar vänta på dem längre. Det ända jag vill är att de ska tänka efter och inse vad jag har fått stått ut med bara för att jag har velat ge dem en andra och kanske en tredje chans.
Europes låt Superstitious spelas just nu på datorn. Jag sjunger med så gott jag kan, allt för att slippa tänka. "Om jag kunde drömma" ligger bredvid mig. Jag funderar på att öppna boken och fortsätta läsa. Försvinna in i världen där vampyrer och kärlek som övervinner allt faktiskt existerar. Där killar som Edward Cullen existerar. Boken lockar verkligen. Jag vet inte om ni hör något mer från mig idag, vi får se. Ha det i alla fall bra tills vi hörs igen. Nu ska jag läsa.

Kommentarer
Postat av: Bim

Biverkningarna efter twilight-ruset är panikångest när man förstår att man aldrig kommer vara med om liknande.. Men det är så mycket bättre än den här världen vi lever i! jag är stolt över mig själv som gav dig en lite skjuts i att börja läsa dom! :)) <3

2009-01-08 @ 22:02:16
URL: http://bimbirgersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0