En riktigt skön helg

Jag har haft en väldigt mysig helg, lugn men mysig. I fredags var jag hemma och tittade på Lets Dance med familjen. Vi hade en liten myskväll med chips och dricka och allt sånt.
Igår var jag på tjejmiddag hos Jessika. Det bjöds på god mat och massa skratt. Vi sjöng sing star, spelade pictionary och pratade om allt möjligt. Riktigt trevligt.
Nu ska jag snart börja med maten. Lövbiff, pommes och sås blir det. Ikväll ska jag och resten av familjen titta på The curious case of Benjamin Button. Jag har hört att den ska vara bra. Efter maten blir det en tur till Tumba köpcenter för att köpa massa gott godis till ikväll.
Som jag sa, en lugn men mysig helg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet jag förstår det. Känns lite pinsamt men vi har ju inte träffats något det är därför dom blivit kvar. Men visst, vi tar en fika. Säg till bara! Dom ligger här på hyllan och väntar ;)

2009-01-26 @ 18:31:27
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0