It's getting better

Jag är ledsen för den hemska uppdateringen men jag har legat hemma sjuk så jag har i alla fall något att skylla på. Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen och ska jag vara ärlig så ska det faktiskt bli skönt. Man blir ganska rastlös av att bara ligga hemma hela dagarna. Jag har i och för sig tittat på väldigt många filmer men även det blir tråkigt tillslut.
Just nu funderar jag faktiskt på att krypa ner i sängen och läsa en stund och sedan gå och sova. Jag börjar i och för sig 10 imorgon men jag tror nästan att jag behöver lite extra sömn nu när jag har varit sjuk. Jag kan väl inte säga att jag är helt frisk än men lite huvudvärk och förkylning får jag väl tåla. Jag har ju bara två lektioner imorgon så jag klarar mig nog. Det här blev ett väldigt tråkigt inlägg men jag ville bara tala om att jag fortfarande lever.
Vi hörs nog imorgon, då kanske jag har något roligare och mer intressant att skriva om. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0