Bastu

Jag hade en mysig kväll igår med Johanna. Vi bestämde oss för att sova hos pappa medan han är borta så vi packade ihop lite saker och promenderade upp dit. Efter den kalla promenaden tog vi en dusch och sedan satte vi oss i bastun. Det var helt underbart. Pappa har haft bastu i fem år nu och jag har bara bastat två gånger. Men när jag nu förstod hur skönt det faktiskt var blir det definitivt fler gånger. Efter det gjorde gjorde vi smoothie och poppade popcorn, spelade lite spel och sedan satte vi oss i soffan och tittade på film.
Nu håller jag på att göra mig iordning för att sedan vid två ta bussen med Johanna tll Heron. Vi ska se Twilight, jag vet att vi är de sista på jorden som ser den men bättre sent än aldrig. Ikväll eller inatt kanske jag ska säga blir det Hockey för hela slanten. 01.30 börjar finalen och ungefär vid fyra är den slut. Men för mig gör det inget, nattuggla som jag är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0