Wild thing you make my heart sing

Jag har haft världens mysigaste middag med familjen (och Niklas) idag. Vi drog in till staden för att fira Sanne och Pontus så det blev middag på orkidé. Riktigt gott var det! Nu ska jag krypa ner i sängen med någon film eller rolig serie. Imorgon blir det födelsedag igen då Sanne fyller år. Tyvärr är ingen hemma så jag får stå för födelsedagssången imorgonbitti. Middagen blir hos pappa imorgon också, efter det det blir det antagligen så att jag drar till familjen Hellsén och tittar på melodifestivalen. Jag kanske lyckas vinna lite pengar igen. Men det är nog inte så svårt, som att ta godis av småbarn!
Simma lungt vänner!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej fina du.

Tråkigt att det inte blev något idag! Sov extremt dåligt natten till idag (faktiskt, så sov jag ingenting), så jag använde större delen av dagen till att ta tillbaka sömnen jag förlorade. Vaknade fyra och då var det lite försent eftersom du skulle ut och äta osv osv.

MEN, vi måste ses snart :) Kram

2009-02-28 @ 00:19:46
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0