Onsdag 25/2

Vad sägs om att försöka få igång bloggen igen? Eller i alla fall några fler inlägg i veckan.
Idag var det meningen att jag skulle träffa Johanna, vi har ju inte träffats på ett tag så jag såg verkligen fram emot det tills jag kom på att jag redan hade planer för idag. Jag skulle verkligen behöva en kalender, inte för att jag är så upptagen utan för att jag är så glömsk. Jag träffar troligtvis Johanna på fredag istället. På tal om upptagen, jag är faktiskt ganska upptagen nu. Imorgon blir det hel dag med Elin, Jessika och massa filmer, chips, popcorn, godis, dricka ja you name it. På fredag ska jag träffa Johanna och sedan blir det vidare på restaurang med familjen. På lördag är jag faktiskt helt ledig. Eller jag måste hitta någonstans att äta och vara under kvällen då Sanne ska ha tjejmiddag. Jag funderar på att gå till far min men jag har inte riktigt bestämt mig än. På söndag blir det massa plugg och på måndag ska jag bara njuta av den sista lediga dagen innan skolan börjar igen. Okej, så upptagen var jag kanske inte...
Nu ska jag ta mig något att äta, hoppas det finns något gott i frysen.
Vi hörs och syns!


Jag var tvungen att lägga upp den här parodin på Twilight. Den är ju faktiskt riktigt grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0