Smooth Criminal - Alien Ant Farm

Fyfan vad trött och seg jag är. Sov bara sex timmar inatt vilket betyder alldeles för lite sömn så jag ska snart krypa ner i sängen framför någon bra rulle och sen ska jag sova.
Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Har varit bakis en stor del av dagen vilket har resulterat i mycket liggandes i soffan framför tvn.
Men imorgon är en ny dag och då ska jag nog hitta på något kul att göra.

Jaha, nyår på torsdag då. Att det ska vara så jäkla svårt att komma på något att göra. Äsch, man hamnar där man hamnar helt enkelt.

Jag hade för övrigt grymt kul igår. Lite pinsamheter blev det dock men vafan, det är glömt snart.
Nu blir det film.
Godnatt.


bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0