Please be my pirate and sail away with me to deep blue sea.

Jag vet att jag är världens sämsta på att blogga just nu men ska jag vara ärlig finns det inget att skriva om. Jag går bara runt här hemma och göra inte ett piss. Håller nästan på att bli galen av att vara ensam här hemma på dagarna. Visst jag går upp runt tolv men hallå, hur kul är det att sova bort halva dagarna? Not fun at all!
Idag har jag i och för sig städat här hemma och plockat fram alla tomtar som jag ställt upp lite överallt här i lägenheten. Imorgon ska jag plugga hela dagen (trist jag vet). På torsdag blir det lite julklappsinhandling och på fredag ska jag ta en tur till stan för att köpa mer julklappar. Jag ska även vidare till farmor och farfar på fredag och kommer hem sent på lördag igen. Vi ska ha vår årliga julpyssel-dag. Jag vet att ni nu tänker "men är inte hon lite för gammal för sånt" men jag ska dit med mina systrar så det är egentligen dom som ska pyssla *host*... Okej, jag erkänner, jag älskar julpyssel!

Nu är det dags för film, eller kanske några avsnitt av vänner. Vi får se. Ska hur som helst inte gå och sova så sent eftersom jag lovat min bror att gå upp tidigt imorgon och äta frukost med honom. Kan ju säga att det är tredje gången jag lovar att göra det men jag har varit så trött varje morgon att jag har somnat om varje gång. Men nu lovar jag att jag ska upp kl 8. Jag ska skriva ett inlägg imorgon vid nio så ska ni få se att jag är vaken!

Oj vad långt det här inlägget blev nu.
Vi hörs i alla fall imorgon vid nio.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0