Nobody's fool - Cinderella

4:e advent idag. HELT GALET! Vart tog december vägen? Kan inte fatta att det är julafton på torsdag. Jag är i och för sig klar med alla julklappar så jag har väl egentligen inget speciellt att göra men ändå. Dagarna går way to fast. 
Nu snöar det av bara fan ute. Det tar aldrig slut, det snöar oavbrutet. Växthuseffekten in my ass!! Jag ville verkligen ha snö men inte riktigt såhär mycket. Men man ska inte gnälla. Snö på julen är faktiskt mysigt!
Men lite avundsjuk är jag ändå på Elina som drar till Thailand imorgon. Sola och bada hade inte varit helt fel nu.

Idag ska vi i alla fall klä julgranen så en bild på den kommer upp senare.
Nu ska jag gå och äta nybakta kakor!
See ya!

Kommentarer
Postat av: coolelina

hehehe (a)



glöm ej boka kryssning människa! hör med linn k. hon har ej bokat men tror hon ville med

2009-12-20 @ 20:50:09
Postat av: Jeanette

nej, du får inte gnälla på att vi har snö! Jag är överlycklig och hoppas att det ligger kvar på julafton.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-12-21 @ 18:39:50
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Jenny

Helt underbart med snö, ju! Hellre en vit jul än en gråbrun jul, säger jag bara! ;)



Titta gärna in på min blogg, jag har laddat upp en video där jag sjunger! Skulle vara kul och se vad du tycker :)



Kram! ♥

2009-12-21 @ 19:00:39
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Victoria

killen på headern påmninner mig om nån :o

2009-12-21 @ 19:01:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Sam

Håller med dig! Tiden går för snabbt och snöar gör de som satan! :P

Skulle du kunna gå in på min blogg och besvara min fråga? Skulle hjälpt mycke! :D

2009-12-21 @ 19:42:31
URL: http://samwitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0