Let the good times rock!

Skolan har börjat nu vilket betyder massa läxor och annat plugg vilket betyder mindre bloggande. Ville bara förbereda er på det (om ni inte redan märkt det).
Sitter i alla fall i soffan och lyssnar på musik, läxorna är gjorda så jag kan bara ta det lungt till imorgon då vi troligtvis får nya. Känner mig ganska rastlös ändå, är ensam hemma och visst, det brukar vara skönt men idag hade jag gärna hittat på något.
Jaja, imorgon börjar i alla fall True Blood på svt1. En serie som jag bara måste se och ni anar inte vad jag ser fram emot att den ska börja och om jag har höga förväntningar! Men det verkar ju faktiskt jäkligt bra. Bara jag som ska se den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0