litegottochblandat

Det var ett tag sen jag bara berättade vad jag har gjort idag och hur konstigt det än är (för mitt liv är inte roligare än någon annans) så kanske det finns någon som faktiskt är intresserad av hur min dag har sett ut. Hur som helst, dagen började halv åtta då väckarklockan ringde, vilket är på tok för tidigt. Men skolan kallade så det var bara att pallra sig upp och sätta på sig någon gammal trasa och ta bussen till skolan där endast en lektion väntade; affärsjuridik. Lika tråkigt som det låter faktiskt. En timme senare satt jag på bussen påväg hem igen för då var skoldagen slut. Gick in i centrum och försökte hitta en födelsedagspresent till lillasyster som fyllde hela 7 år igår men hittade såklart ingenting. Hittade dock en väldigt snygg klänning som fick följa med hem istället. Efter det promenerade jag hem och sedan har jag bara legat i soffan/tittat på tv/lyssnat på musik resten av dagen. Har alltså inte gjort något vettigt alls idag (okej, lektionen idag var kanske lite vettig). Nu ska jag snart iväg med mor till maxi, där det ska handlas massa frukt, är väldigt sugen på fruktsallad så jag tänkte göra iordning en ikväll.
Imorgon börjar jag klockan 10. Härligt!
Take care! 

Kommentarer
Postat av: elina

och så har du ju matte c också! woho kan det bli bättre?!

2009-08-27 @ 19:12:23
Postat av: Jessika

jag är intresserad av det faktiskt ;D <3

2009-08-28 @ 07:14:09
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Jessika

och föresten, jätte fin bild! :D <3

2009-08-28 @ 07:14:53
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0