Too cool for school!

Äntligen hemma! Jag gick hemifrån halv åtta imorse och kommer hem nu. Det är ju helt galet. Försöker dom döda oss ungdomar?!
Jaja, nu är jag i alla fall hemma. Jag hade tänkt värma några köttbullar från i lördags, jag håller på att svälta ihjäl här. Fiskgryta till lunch är ingen höjdare och självklart lämnade jag plånboken hemma just idag. Klantigt, jag visste ju att det var fisk idag.
Nu är förresten designen omgjord igen, ja jag vet att jag gör om den hela tiden men jag tycker faktiskt om den jag har nu, men vi får väl se hur länge den får vara kvar, det beror väl kanske på er också, om ni tycker om den alltså.
Vet ni vad det jobbiga med skolan är? Okej jag kan sitta här och rabbla upp en jädra massa saker som är jobbigt med skolan men det finns en sak som nog är det jobbigaste, och det är att man aldrig kan slappna av när man kommer hem. Man har alltid något som ska göras; läxor, plugga till prov, hemuppgifter. Tänk hur skönt det skulle vara att bara lägga sig på sängen, sätta på en film och ta det lungt resten av eftermiddagen/kvällen. Men nej nej, varför skulle vi ungdomar få ha det så skönt?
Nej nu ska jag sluta skriva, pluggandet kallar.
Simma lungt vänner!


Kommentarer
Postat av: jessika

jo de va väll helt okej ;) haha

2009-04-14 @ 22:59:42
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: jessika

nej de har jag inte:o har du?

2009-04-15 @ 16:48:42
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Johanna Carlsson

Tack :D Det löste sig till slut i alla fall, det här med vårjacka. Mamma var snäll :)

2009-04-15 @ 19:00:55
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0