Some quality time with my father

Hej på er!
Jag sitter just nu hemma hos pappa. Jag har ätit middag här men nu ser jag att klockan redan är sju så jag ska nog gå hem snart.
Pappa har för övrigt hjälpt mig med en skoluppgift. Jag skulle "köpa" en bil och var då tvungen att kolla försäkringar, skatt, bensin och ja you name it så han har suttit och ringt runt till försäkringsbolaget och massa andra saker åt mig. Han är guld värd min pappa. Vi har dessutom suttit och pratat om en eventuell fisketur någonstans med Johanna och hennes pappa. Det var snack om att vi skulle ta en sån resa förra sommaren men det rann ut i sanden så nu ska jag verkligen försöka se till att resan blir av.
Nej nu blir det att sätta sig i soffan en stund och sen börja röra mig hemåt. Skolan börjar åtta imorgon men pappa har lovat att skjutsa mig så innan halv sju imorgonbitti är jag inte uppe.
Vi hörs imorgon! Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: jessika

jag vet :O har för mig att de va sena förra året också ;o eller så har vi inte fått nått :P

2009-04-15 @ 19:37:12
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0