Skoltrött?

Jag borde plugga som en dåre just nu. Jag har prov imorgon och mina böcker ligger faktiskt här bredvid mig men jag är inte alls på humör för att i huvudtaget öppna böckerna. Jag ska försöka hitta på något roligt att göra en stund och sen se om jag känner för att plugga lite senare.
Imorgon är det fredag, sköönt! Jag ska bara ta det lungt i helgen, göra så lite som möjligt. På söndag blir det i och för sig en massa pluggande men annars är jag väldigt ledig.
Imorgon har förresten en film som jag vill se premiär. 17 again heter den och nej jag vill inte se den bara för att Zac Efron är med i den utan jag tycker att den verkar rolig. Men det spelar ingen roll för pengarna räcker inte till någon bio den här månaden ändå så det får bli i maj någon gång. Någon som har lust att se den med mig kanske?

Är det någon som för övrigt har fått svar av botkyrka kommun angående jobb i sommar? Man skulle ju fått svar igår men jag har i alla fall inte fått något...

Nej nu ska jag roa mig med något.
Ja juste, ni måste bara kolla in den här videon, jag döööör av skratt!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har inte heller fått nåt. Man skulle liksom fått det igår.. :/

2009-04-16 @ 22:23:14
Postat av: Sofia

jag har inte heller fått svar! irriterande!

2009-04-17 @ 22:21:25
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jessica: Det suger verkligen! men jag har fått svar nu, har du?

2009-04-18 @ 15:38:48
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Jessica

:O har du fått svar??? Jag har inte :(... Fick du nåt??

2009-04-18 @ 21:24:39
Postat av: Rebecca

Ja jag fick jobb, som typ trädgårdsmästare i grödinge :D:D jag är överlycklig!

2009-04-18 @ 23:16:25
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0