Dance with me before you die.

Good day mate!
Nu har jag precis vaknat. Jag är ledig idag så det blir väldigt lungt här hemma. Jag ska snart hoppa in i duschen sen ska jag sätta på någon mysig film och bara ta det lungt. Jag ska plugga lite svenska också men det hinner jag med efter filmen. Vid halv fyra ska jag upp till pappa för att passa Denise och Linda så ni kommer troligtvis inte höra något mer från mig idag.

För övrigt träffade jag Rasmus, Jessica och Bim igår. Riktigt kul att få snacka med dom, om livet och den gamla goda tiden. På lovet blir det att dra ihop hela gänget och hitta på något skoj. Det var ju så längesen sist.

Nej duschen var det va. Vi hörs imorgon igen.  /R.

Kommentarer
Postat av: jessika

SÅ JÄVLA PISSIGT ATT VI INTE HAR LOV SAMTIDIGT :'(

2009-04-02 @ 12:17:33
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: jessika

jag har lov v16 :/

fin bloggen blev! :)

2009-04-03 @ 17:45:19
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0