Allt är så dystert just nu.

Nu har det varit dålig uppdatering från min sida. Jag har väldigt mycket att tänka på just nu men jag ska försöka förbättra mig. Allt känns så deppigt just nu och vädret är jag väldigt trött på. Kan det inte sluta regna? Jag vill hellre ha snö än regn. Jag längtar verkligen till vintern och all snö. Jag längtar till julen och alla mysiga ljusstakar i fönstrena, julmusiken och julgranen. Jag har kommit till den tiden på året då julen skulle sitta perfekt. Men i alla fall, idag har skoldagen faktiskt varit väldigt jobbig även fast den inte var överdrivet lång. Jag har bara haft långa och sega lektioner och det är det värsta som finns. Men det är skönt att vara hemma. Jag har precis duschat. Jag ska bara göra mig iordning, sen ska jag upp till pappa och äta middag där.
Johanna är sjuk också och det känns ju lite trist. Jag hade hoppats att få träffa henne en liten stund idag men det blev inte så. Jag laddar inför helgen då vi ska ha det väldigt roligt istället.
Ikväll blir det lungt, jag har nästan inga läxor så jag ska nog sitta och umgås lite med familjen innan jag går och lägger mig. Jag funderar på att se på American pie 2 som kommer på 6an också. Jag får se vad jag känner för.
Nu ska jag fortsätta med allt fixande. Vi hörs snart igen!  /R


You look nice alright
and I like the way you nod
after everything I say
like it actually means something
to you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen!

Jag ville bara tala om för dig att jag har satt igång med bloggen igen, dock fortfarande lösenordskyddad. Skriv till mig på msn så ger jag dig lösenordet och användarnamnet du behöver ;) Puss

2008-09-11 @ 18:19:21
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0