På helgerna känns allt så bra

Alla helger blir bara bättre och bättre och den här helgen var inte ett undantag. Jag har haft det underbart. Min huvudvärk har inte känts av lika mycket som den brukar och det är nog just därför att jag har haft det så bra.
I fredags åkte jag och tittade på Pontus när han hade match i Haninge. Det var kul att se honom spela. Han var riktigt duktig. Jag har bestämt mig för att åka och titta på honom lite mer nu för det händer verkligen inte ofta att jag gör det.
Igår låg jag hemma hela för- och eftermiddagen, men det var faktiskt skönt att bara ta det lungt och inte göra något speciellt. På kvällen gick jag i alla fall hem till Johanna, mitt andra hem känns det lite som eftersom jag faktiskt spenderar ganska mycket tid där. Inte för att jag klagar. Jag älskar att vara där. Alla människor blir alltid så glada av att se mig och det får mig att lysa! Jag och Johanna gjorde faktiskt inget speciellt men det var mysigt ändå.
Idag har jag varit med mamma och Rickard och handlat och sen vid åtta satte vi oss alla i soffan och satte på Into the wild och jag måste säga att det var den absolut bästa filmen jag någonsin har sett, och jag har ändå sett ganska många filmer. Alltså shit vad bra den var och naturen och utsikterna var så mysiga.
Nej nu måste jag sova, ska nämligen till läkaren imorgonbitti så jag får inte vara allt för trött då.
Vi hörs imorgon  /R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0