Övningskörning

Idag har jag ju övningskört för första gången och det gick faktiskt bättre än förväntat. Jag är väl inte direkt en naturbegåvning men jag är inte hopplös. Det var i alla fall grymt kul. Jag körde runt där på parkeringen i 10 km/h och tyckte att jag var helt fantastisk. Jag hade hur kul som helst medan mamma nästan satt bredvid och sov. Men hon fick sig några skratt under tiden.
Imorgon ska Johanna opereras och jag är faktiskt lite nervös för hennes skull. Att veta att hon faktiskt ska sövas ner och att hon ska ligga där på oerationsbordet får mig att vilja vara där för henne just nu. Men det går inte med skolan och allt, men när hon blir bättre efter operationen ska jag hälsa på henne. Jag tänker i alla fall på henne och håller tummarna för att allt blir bra.
Nu ska jag fortsätta se på Vem kan slå Filip och Fredrik innan jag går och lägger mig.
Simma lungt så hörs vi snart  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0