What a happy ending

Ni kan inte ana hur lycklig jag känner mig just nu. Jag är så glad att jag skulle kunna flyga fram och det har jag min bästa vän Johanna att tacka för.
Det började med våran mysiga höstpromenad i skogen igår. Efter det gick vi hem till henne och åt middag.Efter det gjorde tittade vi på film och hade det mysigt bara. Senare på kvällen tränade vi yoga i 1 timme och 30 minuter och det var så underbart skönt. Man kände sig så avslappnad men ändå helt slut på något sätt. Gud va skönt det var. 
 Idag har vi egentligen inte gjort något alls men det har varit så härligt ändå. Det var mot eftermiddagen som vi faktiskt gjorde någonting, vi gick hem till mig och åt middag och tittade på "hål i väggen". Vi fick oss några riktigt goda skratt innan det var dax att gå hem. Jag följde henne en bit och det är jag riktigt glad att jag gjorde för det var verkligen skönt ute. Månen lyste och eftersom jag hade satt på mig både mössa och halsduk så var det inte alls kallt. När jag kom hem tog jag fram yogamattan och tränade yoga även ikväll. Nu har jag duschat och jag känner mig riktigt fräsch. Jag ska snart stänga av datorn och krypa ner under täcket. Men först ska jag se klart på Bridget Jones dagbok.
Godnatt och sov gott  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0