I want you to need me

Nu är nästan alla läxor klara men jag tänkte ta ett litet uppehåll och slappna av en liten stund. Den här dagen har varit full av stress så en lugn stund är precis vad jag behöver, och Kurt Nilsen kan konsten att få en att slappna av och bara njuta av stunden och den underbara musiken.
Lite senare när mamma kommer hem ska vi ut och övningsköra igen och det ska bli jätte roligt. Hoppas det går lika bra idag som det gjorde sist!
Ikväll ska jag ner på fotbollsplanen och titta på Denise när hon har match. Jag har bara sett två matcher med henne och det borde jag skämmas över. Jag menar hon är min syster och hon har spelat i ett år nu och jag har sett två macher. Nej usch vad pinsamt. Men ikväll ska jag i alla fall ner och heja på henne. Efter det ska jag upp till pappa en stund och prata lite med honom innan jag är tillbaka hos mamma igen. Då ska jag fortsätta med mina läxor och sen ska jag sova.
Imorgon är det fredag och det är helt underbart. Jag förstår inte hur veckorna kan gå så snabbt. Det änns som om det var lördag för bara två dagar sen.
Nej nu ska det bli lugn och ro för en liten stund. Vi hörs senare ikväll eller imorgon. Jag håller fortfarande tummarna för Johanna. Kämpa på nu vännen. Jag är stolt över dig.  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0