I wanna show you what love songs all about

Nu sitter jag här i min säng igen. Det känns som om jag spenderar väldigt mycket tid just i min säng och gärna med datorn i knät. Nej jag måste försöka hitta på något annat att göra.
Jag har i alla fall klätt på mig så nu ska jag bara vänta på att plattången ska bli varm sen ska jag fixa håret. Jag är så trött på att se ut som en grottmänniska. När man är sjuk så är det inte direkt utseendet man bryr sig om men om man har sett ut som ja, jag vet inte vad i några dagar så vill man gärna ändra på det, så nu ska jag fixa till mig lite. Eller i alla fall ta på mig någorlunda fina kläder och fixa håret.
Jag märker att jag inte har någon aning om vad jag skriver så nu är det dax att lämna datorn ett litet tag.
Jag skriver sen igen när jag är klar med allt.
See you later  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0