Hoppas på en bättre dag imorgon

Usch vad den här dagen har varit jobbig. Jag började åtta och slutade halv fem, och såhär är det varje tisdag. Jag hatar verkligen tisdagar. Dessutom fick vi äcklig fisk till lunch så det blev en macka istället, och dum som jag är tog jag inte med mig någon frukt så någon gång efter lunch kom huvudvärken som jag hatar så mycket. Inte nog med det, jag har varit sjukt trött, sådär trött att jag knappt kunnat hålla ögonen öppna eller kunnat sitta upp på stolen. Nej jag vill inte änns prata om den här hemska dagen.
Imorgon ska jag ut och övningsköra för första gången och jag är verkligen förväntansfull. Hoppas att jag är en naturbegåvning! Inte för att jag tror det men jag hoppas i alla fall.
Nej nu ska jag se på tv en stund sen ska jag sova. Jag har inte haft några läxor idag och det tackar jag gud för, jag hade aldrig orkat göra dom om jag hade haft några.
Vi hörs imorgon innan eller efter övningskörningen, hur som helst kommer ni få veta hur det gick.
Godnatt    /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0