Here I am again

Jag har inte riktigt tid för det här med att blogga men jag ska försöka skriva så fort jag har tid.
Igår kväll var jag med Jessika, Emil och Putte. Vi var hos Emil och tittade på film. Först såg vi Rush Hour 3 och den var väl helt okej, men saken var den att jag verkligen ville se 300 så jag bara väntade på att filmen skulle ta slut så att jag skulle få se den. Vi började titta på 300 och den var grym tills jag somnade. Jag tittade på allt förutom slutet och det stör mig verkligen för självklart ville jag se slutet om jag hade sett resten av filmen. Jag får helt enkelt se den någon annan gång.
Idag blir det myskväll med Pontus här hemma. Vi ska hyra film, äta glass och chips och bara ta det lungt. Det ska faktiskt bli skönt att bara vara hemma en lördagskväll och umgås med lillebror, och orkar jag så ska jag plugga lite också.
I torsdags pratade jag med Johannas mamma och hon sa att operationen hade gått bra och det känns väldigt skönt.  Nu väntar jag bara på att Johanna ska få komma hem, då ska jag äntligen får träffa henne. Jag saknar henne även fast det bara var en vecka sedan vi sågs sist.
Nej nu ska jag nog äta frukost och sen njuta av att få vara ensam hemma en liten stund.
Vi hörs vänner   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0