It's the most wonderful time of the year

Jag vill verkligen ha jul nu! Jag och Johanna sitter ganska ofta och pratar om julen, hur vi skulle vilja ha den nu och i framtiden och jag får alltid sån härlig känsla i hela kroppen när vi gör det. Julen är den roligaste högtiden på året och det gör den därför väldigt viktig för mig. Jag vill ha den där julen som man ser på filmer; massa människor, massa dekorationer, stor julgran och massa glada skratt. Jag har bestämt för att dekorera mitt rum som jag aldrig har gjort förut, med det menar jag mer juldekorationer. Sen ska jag och Johanna baka massor och vi ska åka in till stan och sätta oss på ett mysigt café och bara njuta av vinern och julen. Jag ska lyssna på julmusik hela tiden och se alla julfilmer som kommer på tvn. Jag ska verkligen leva mig in i julen helt enkelt. Den här julen ska jag försöka vara glad och älska allt och alla. Gud, jag längtar verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0